1 poäng ifrån

Ja så kom då Dagen då jag skulle skriva upp.
Och mycket om och men blev det innan det blev av kan jag tala om.. Först åkte jag och mamma ut till A7 området där Förarprovsenheten har legat förut, men de hade tydligen flyttat till Skarphäll så det var vart vi begav oss sedan. Väl framme så tar jag kort och så och skall bara visa leget, men då har mitt leg gått ut! Det gick ut den 19 februari! Vilket innebär att eftersom jag inte har någon fullgod legitimation får jag inte skriva provet...
Jag blir skitirriterad, mest på mig själv, och ringer i upprört tillstånd till Anna som säger att jag kan ju försöka med att ta med mamma in så hon får intyga att jag är jag. Och samma sak sa även mamma sen när hon kom. Så sagt och gjort går vi in där igen och försöker med det, och det funkar! Så jag fick skriva upp i alla fall.
Men det tar dem ca 20 min att se till att jag blir bokad igen så då får jag sitta o stirra på min dator och vänta med att logga in medan alla andra sitter och svarar på sina frågor..
Och tillslut när jag får göra mitt prov, så får jag ju självklart underkänt med 1 poäng!!! 51/65 och man skall ha 52/65..
Så min dag idag kunde definitivt ha varit bättre.. Men som alla sagt jag hittills pratat med, gaska upp dig du klarar det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0