beslutens förpestade värld

ja ja det är som vanligt helt enkelt.... ungefär en vecka kvar tills min examensuppgift skall vara inlämnad och jag har inte börjat.. Bestämt vilka kyrkor jag skall ha men inget mer i princip. Men jag tycker ärligt talat det är såååå tråkigt! Och i ren barnslig protest gör jag det inte, jag skjuter och skjuter på det tills det blir panik och måste göras.. Men vill inte!

Igår var det medlems-möte i WRG, om vi kom fram till något vet jag inte riktigt, kändes inte så.. Men lite intressant var det. Vi fick mannekäng-upvisning i slutet för det skall väljas ny klubbjacka. :) det var kul!

Jahaja annars är det mest ångest för allt och ingenting just nu,.. känner mig lite nere..
Men det är ju mest på grund av skolan. Det lutar åt sabbatsår från utbildningen men skall inte ta något beslut förns jag pratat med studievägledaren som jag skall prata med imorn, får se vad hon säger om allt.
Jag skulle inte vara helt "ledig".. försöka hitta något litet skitjobb och sen troigtvis plugga 50% på distans på en kurs från Högskolan Kristianstad som heter Interaktiva medier och grafisk design..typ :P Den är 30 hp på 50% vilket blir ett helt år då. Känns som jag skulle behöva det breaket kanske.. Eller inte.. jag vet inte!! Usch det är jobbigt med beslut..

Kommentarer
Postat av: Babe Elli

Babe! Har du kommit dit i de tankar ännu en gång? inser du aldrig att du kommer tillbaka till allt det här om och om igen.. why? jag skulle aldrig pallat plugga så länge som duändå gjort sedan gymnasiet.. 2 långa år..=) har jag gjort dig ännu mer förvirrad nu? ingen hjälp va? ne, men gör vad du känner är bäst! PUSS och tack för inlägget påmin födelsedag

2007-04-26 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0