ett troligtvis välbehövligt break

Näst kommande år kommer bli en slags break.
Pratade med studieägledaren igår på HGO, Maria hette hon och hon var helt underbar! Så snäll, så förstående men kom ändå med så smarta och konkreta förslag och tips och förklaringar inte minst. Väldigt bra på sitt jobb den kvinnan! I alla fall kom vi nog fram till att det bästa för mig är att ta ett studieuppehåll ett år från FMA.
Då jag skall prova Grafisk Design i form av en distans kurs på 50% som heter "Interaktiva medier och grafisk design". Och resten av de 50% i mitt liv skall jag antingen söka jobb eller hjälpa mamma med får och ägna mig mer helhjärtat åt hästarna eller något annat givande.
MEN, det finns dock ett stort men, nämligen att det är ju inte säkert att jag kommer in på utbildningen med grafisk design då jag ju anmält mig försent till den.. så jag vill att ni alla håller tummarna*** för jag behlver det breaket från 100% studier..
Blir bara jobbigt att försöka få folk att förstå, och så..
men det är inte min grej till 100% det här med FMA, även om jag tycker att det är intressant..
Och mitt sökande efter det perfekta och just Det som jag vill syssla med fortsätter alltså vidare mot nya oanade höjder. :P

____________________________________________________________________

Idag är det clinic för Madde Stiwing i Vänge som gäller. Jag och Anna skall rida tillsammans. Får se vad vi hittar på att göra. Är inte på sånt topphumör idag men vem vet? Med lite Anna och lite Magnolia vad kan inte hända då?:):)

Sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0