Imorn gäller det

..ja precis så är det, Imorn gäller det! Usch, tycker det är ganska läskigt.
Jag skall nämligen skriva mitt teoriprov imorn!
Oh my god, nu är det officiellt... Har varit ganska lugn angående det hela men nu de senaste dagarna har paniken så smått kommit krypande. Asså visst det är ju inte hela världen om jag inte skulle klara det. Det är ju barar att boka ett nytt och sen plugga lite mera och försöka igen. Men det är bara det att det känns som en så stor sak det här med körkort och teoriprovet. Och då är det liksom lite prestige över att klara det första gången..
Men jag har klarat alla fem prov jag gjort på BT på datan så det gör mig ltie lugn, men sen gick jag in på Vägverkets hemsida och testade de 10 frågor som är där och fick 7 rätt, plus att frågorna är ju helt annorlunda gentemot hur de är i BT (Bonniers Trafikskola) Det är ju ioförsi bara 10 frågor så det ger ju ingen helhetsbild direkt men jag blev lite nervös.. :S
Ja ja ni får hålla tummarna för mig imorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0