Kareoke & Snygg-Erik

Helgen har gått..

I lördags var det arbetsdag med WRG, måla altanen och snacka skit.. Och lite uppfostran av Elliot, en lapphund som gör precis som han vill hela tiden, utom när jag har han, då tvingas han sköta sig minsann. Lite stolt att han sitter fint och tysta bredvid mig medan han drar som tusan och skäller hela tiden med sin matte:P he he

Och jag grundade min kommande solbränna i Vänge oxå, för fy bubblan var varmt det var!! Sommaren är här mina vänner!

Sen bar det av hem igen och sätta ner stolpar i hagen, vi skall bygga en trailbana uppe på Ängsbacken hemma, till oss själva men oxå till de eventuella kunder vi får i sommar i och med det packet med Western Trail vi har med i Hovleden.

50-årsfest hann vi oxå med på lördagen, hos ordföranden i Lantmännen. Det ni! Var ett lotteri och jag vann en Lantmännen t-shirt som jag lovade ha mpå mig nästa gång jag går på krogen...men jag vet inte om jag håller det löftet:P Innan kvällen var slut hann jag även med att sjunga kareoke, vilket var evigheter sen! Men kul som tusan! Blev gamla godingar som Lemon tree och soundtracket till Dirty Dancing. Måste nog skaffa en kareoke-maskin till min födelsedagsfest!!

Söndagen bestod av WA-träning. WA står för Western Allsvenskan och är en lagtävling inom Western ridning. Man tävlar i fem olika ridgrenar och måste vara minst tre i laget, så vi har tränat lite och försöker få ihop ett lag till Divisio I och ett lag till Division II (där jag skall vara med). Men min Magnolia var inte med mig igår, hon var nån helt annanstans och lyssnade inte alls på mig, så det gick itne så bra... Plus att jag hade migrän hela dagen i princip och det förbättrade inte det hela.

Sen var det stress hem, för att fixa sig iordning innan det återigen bar iväg, denna gång till stan för konsert med Markus & Erik från Idol. Så jag har sett Snygg-Erik live!!! he he
Och jag måste säga att både vad gällande skivan, låtarna och framträdandet så var Erik faktiskt bättre än Markus. Markus var bra och det blev bra drag, men det var mer monotont och inte lika varierande och underhållande som Erik. Och Erik är FÖRBASKAT snygg!!!!!

Det är den man jag skall gifta mig med, Erik Segerstedt. Dock vet han inte om det ännu, emn det är en bagatell. Plus att han kan inte få bli avundsjuk bara för att jag skall ha barn med Ola Salo heller. För det är liksom bara så.
Så detta är mina kommande män i mitt liv :P he he



Idag är det att vara snäll och hjälpsam mot min stackars mor som gäller. Så jag hamnar på plus sidan:)

God Morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0