Pix

Skall snart iväg och käka pizza hemma hos grannarna med Lotta.. och sen hem o hålla moffen sällskap framför tv:n, trevlig hemmakväll alltså:)

Igår var det tävling med WRG. Och det gick jättebra! Magnolia var duktig som bara den, speciellt i pleasure! Hon gick i form nästan hela tiden och gjorde bra fattningar, dock delvis med tanke på hur det har gått tidigare;) Nej, men jag är jättenöjd..

________________________

Tillbaka efter pizza och en sväng hos morfar.. =proppmätt som bara den!!
Skall sussa tidigt då jag skall upp tidigt som tusan! Senast halv 5!!
Skall ta djuren imorn så mamma slipper det när hon kommer hem med båten inatt, och sen skall jag med den tidiga bussen som går tjugo över 6 uppe från socknen.. Kommer vara helt slut när jag kommer hem sen!!! Hela dagen i skolan imorn och sen ungdomssektions möte för WRG uppe på det oxå.. puh!

Ja just det, de sista lammungarna har kommit nu. De kom igår.. Cikoria lammade, en bagge och en tacka blev det som vi kom fram tills kulle heta Ceasar och Cilla. Så nu är det klart med det i alla fall! Åtta stycken totalt och det är mer än 100% ökning av vår "flock" med lamm:) från sex stycken (iknlusive baggen) till 14 (inklusive baggen), det är inte fy skam!

Nej nu är det sängen som gäller!
Gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0