små lätta moln strax över marken

Då var man hemma igen efter en heldag i Vänge med clinic för Madde Stiwing. Skitkul var det och väldigt givande!!
Det gick skitbra.. Och jag är såå nöjd! Svävar till och med på lite små lätta moln strax över marken:)
Men jag är dock trött som bara den och funderar till och med på att gå och vila mitt lilla huvud bland bolstren i sängen, men det är nju faktiskt lördag så jag får nog hålla mig vaken till efter åtta i alla fall! :P he he
Nu skall jag leka fram lite förslag på logga till gårdsföretaget, Lilla Hallvards. Har inte så bra program än men man tager vad man haver sa Kajsa Varg och stoppa tjugo ägg i pannkakan..

Urblåst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0