Vit Oleander

Idag åkte jag in till skolan..trots att vi inte hade någon föreläsning! Det ni, det kallar jag ambitiöst!
Jag och Pam hade bestämt oss för att gå på arbetslivsdagen litegranna och på två utav de föreläsningarna - den ena sög och den andra var skitbra! Den som var bra handlade om att starta eget företag, entreprenörsskap och tanken att hyra ut sig själv. Erbjuda sina tjänster som ett företag istället för som arbetstagare i princip. Så jag och Pam kom fram till att vi vill starta företag.. Vi skall nog fila lite på den idén:)

Sen bar det av hem, och hämta min nya mobil!!! WOHOO :D
Visst det var inte länge sen jag skaffade en ny,  men batteritiden på den har varit totalt värdelös så därför skaffade jag en ny, och den är snygg!!
image10
Okej nu gör vi lite reklam för tre oxå.. Men det gör inget, de är bra operatörer! :P
Fin fin mobil! :)

Åhhh jag har sett en film idag hag fick låna av Pam igår...
Shit! vad bra den var! men samtidigt otrooligt jobbig att se.. Påminde mig lite om när jag växte upp i sthlm..(tänker inte förklara hur, just nu iaf)
image11
Vit Oleander heter den, med Alison Lohman, Michelle Pfeiffer, Robin Wright Penn och Renée Zellweger bla.
Bra, rörande film!!

Imorn är det tävling och jag är absolut INTE på humör för det! Känns som om det kommer gå åt helvete, för jag vill inte. Jag vill inte!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0