Zingo

Idag är det plugg som gäller. Har en förbaskat tråkig examensuppgift som skall in på fredag och som jag ej har börjat med.. som vanligt alltså.. men det skall jag nog överleva det med.

Annars är det Valborgsmässoafton ikväll!! Och då är det middag+brasa+troligtvis Rindi som gäller för mig dårå.. Skall bli riktigt nice:) Och träffa stan-gänget seriöst igen, för det var riktigt länge sedan för min del!

Annars är det mycket valp i hjärnan just nu. Den 9 maj åker jag o mamma iväg med morgonfärjan tomhänta och hem med kvällsfärjan med ett litet liv i famnen. Nämligen: Zingo!! En då 9 veckor gammal valp.. Hans mamma är en Isländsk Fårhund och pappan kan man säga är av okänd härstamning, men troligtvis oxå han en Isländsk Fårhund. Skall bli hur kul och spännande som helst att få hem det lilla livet!

image25

ÄNDRING!!:
Vi kommer att hämta det lilla livet redan i övermorgon. Blev hux flux upptagna med en bokning på onsdagen den 9 maj. Oj oj oj nu är det nära!! hi hi
Såååå kuul!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Babe Elli

Hoppas allt går fint på resan nu då! =)
Det tror jag säkert.
Söt var han! Jättegullig.
Lycka till med den lille.

Puss Elli

2007-05-01 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0