Flyttgröt??

Igår var första dagen i skolan. Och allt kändes skitbra!!
Jag är nästintill helt lyrisk över denna termin :) Upplägget verkar jättebra, vilket nog är det viktigaste för annars kunde det ha blivit en tråkig termin, för ämnet är inte så uppiggande vid första åsyn. Vi skall läsa materialkunskap. Med till exempel lektioner som: Miljöfaktorer och naturens kretslopp, som vi skall ha idag.
Nej men jag är helnöjd med denna start på terminen :D wee

Fast jag har dock insett en sak, och det är att jag detta år måste fokusera mer på skolan än jag gjorde förra året. Och tyvärr är det min "passion" som kommer bli lidande. Jag måste ägna mindre tid åt hästarna och ridningen. Det jobbiga är att Magnolia måste i princip bli riden varje dag för att hålla formen och huvet igång. Och det kommer jag verkligen inte ha tid med. Funderade ett litet tag på att ge upp det helt detta år och lägga allt krut på skolan. Men sen igår var jag på träning och insåg att ridningen är ju bland det bästa jag vet, det är avkopplande och hur kul som helst! Så nu börjar sökandet efetr en lösning som gör att jag kan rida mindre och magnolia blir riden mer. Jag letar medryttare. Men det är inte det lättaste när man bor där jag bor, och har den häst jag har. Hon är inte världens lättaste häst att rida, så jag vill ha en erfaren ryttare och var skall jag hitta det i närheten av Hablingbo? det är frågan... Har ni några tips välkomnas det varmt! he he

Idag gäller det!!
Idag skall jag börja flytta in saker i lägenheten nämligen. Visby-ganget följer med mig hem efter skolan idag för att hjälpa till. Och det är ioförsi nästintill skrattretande då det är så himla lite som skall göras egentligen, så 1:a flytten kommer gå på ett kick. Fast egentligen är det bra oxå för det är möblerna jagtänkte flytta idag och de behöver jag ju hjälp med, som inte mamma eller morfar kan åta sig. Nej men det blir finemang. Skall bara hitta på något att bjuda dem på... hmm... flyttgröt??

Kommentarer
Postat av: frida

ska jag flytta hem till dig? och bli medryttare...he he he

2007-08-30 @ 16:20:26
Postat av: Belinda

Hehe mjo det kommer ju göra det :P men jag måste ju skjuta upp den nu :( Men nästa månad kanske ;)

2007-09-04 @ 12:16:50
URL: http://puzzydeluxe.bloggagratis.se
Postat av: ElliBelli

Hej... när får vi lite uppdateringar?????
Hehe.. vi är intresserade av ditt liv, okej!
PUSS, saknar dej

2007-09-05 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0