jobbe igen

då var min (singular) lediga dag slut och en jobb-helg nalkas igen. Visserligen bra att tjäna lite mer pengar och jobba helg, men ändå inget jag ser direkt fram emot.
Andelen turister har dock minskat avsevärt den senaste veckan så förhoppningsvis kan man kura ihop sig med en bok någon timmer eller så på jobbet. Det regnar nämligen idag så det är perfekt kur-väder:)

Var i stan igår och spenderade alldeles för mycket pengar på ren impuls-shopping dessutom. Visserligen bra saker alltsammans men i viss mån onödiga saker.

  • tre par örhängen på HM
  • två par linnen på HM
  • två filmer på Åhlens: Rent och Harry Potter & De vises sten
  • två piercingar på Solkristallen, två stavar en med kula och en med spets (eller hur man skall säga)
  • fyra pocketböcker på Bokia, su nu kan jag änligen försjunka mig i bra böcker
  • sex underbara tallrikar på La Vie, till mitt "nya" hem
Ja, det var väl tallrikarna som va det största kapet!! Så vackra är dem verkligen. Svarta, stora och med en enkelt stiliserad vit blomma i kanten..Aahh..

Men nu på morgonen undrar mamma var hyran är..hmm.. ja den står i diskstället:P
Får se om ja kan gottgöra henne något i eftermiddag:)

tjollahopp

Kommentarer
Postat av: ElliBelli

Honey.. jag vill ha semestern tillbaka!!!!!
Och bajs att man måste jobba för att ha pengar.
PUSS

2007-08-03 @ 17:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0