Medeltid

Idag bär det förhoppningsvis av in till stan efter jobbet för en framtid i historien.
Medeltidsveckan är igång och enda gången jag är ledig är imorgon onsdag, men min plan var att dra in redan ikväll så jag får se hur det går med det.
Hittade inte mina medeltidskläder igår när jag letade inne i huset, jag gissar att de kanske kan ligga ute på ladan, men annars har jag ju dock ingen aning *panik!*

I helgen bär det av till Nyköping på WRAS SM. Skall hänga med laget och vara deras lilla stöttepelare/slav. Skall bli jättekul hoppas jag. Det roliga består oxå i att jag skall få träffa syrrans sork, spännande, spännande:D

Nej nu skall jag söka medeltidskläder

Ps. Inga framsteg inom viktminskning igår, snarare tvärtom, mkt fikande på jobbet när man inte har några kunder att ta hand om. Ds

Kommentarer
Postat av: ElliBelli

hallå.... vad händer mer då?? skriv skriv...
PUSS
/lilla JAG

2007-08-10 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0