Sjuk.. + Hamlet

Jag är sjuk!! Hatar att vara sjuk..
Igår låg jag i sängen hela dagen och såg på film, och än så länge har min dag inte tett sig något annorlunda än så länge i alla fall..
Blev sjuk i fredags morse när vi var på väg till Nyköping, men i helgen har det varit så mkt att göra att jag inte hann bli ordentligt sjuk, så nu när jag kom hem så kom det över mig på en gång..
Somnade på jobbet av utmattning i måndags (obs bara en liten nickning) och som sagt hade jag en heldag av slappning igår.
Idag känner jag mig lite piggare i alla fall:)

Ikväll är det Hamlet på Roma-teatern som gäller. Funderade på att strunta i det och vara hemma och vara sjuk med Picasso istället, men det kommer bli sådant rabalder då så det är likabra att åka. Ser fram emot det till viss del.. Min uttörstande teatersjäl känner ett otroligt stort behov av det kan jag meddela, var alldeles för länge sen jag la min analyserande näsa i blöt:P

That 70´s Show är vad som spelas just nu
Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0