Soon back in school

Ja nu är det inte många dagar kvar. Skolan börjar den 27 aug och sen är man igång i vanliga livet igen.
Denna sommar har bestått av jobb till 90% känns det som. Men en helt okej sommar i alla fall. Resterande 10% har bestått av hästar som tur är, så jag har överlevt. Känns bara som om jag skulle gett Magnolia mer tid, men så är det emellanåt. Skall försöka ägna desto mer av hösten åt henne istället.

Förutom skolan är det flytten som står inför dörren just nu. Tänkte jag skulle ta och packa lite idag, och kanske sticka förbi lägenheten och kolla vad som finns och vad jag vill ha dit av mina saker..
Mamma skall nämligen bort på 60-årsdag så inge socialt umgänge med henne ikväll i alla fall. Så det blir välan jag och Picasso och kanske Moffen, the party gang med andra ord, he he :P

Ja spännande saker är i luften ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0