England <3



Satt precis och såg Morden i Midsummer som för övrigt är ett av mina favorit tv-program!
Kanon serie med sån underbar miljö.

Och det är just miljön jag skall tillägna mitt inlägg ikväll, dvs ENGLAND.
Jag fullkomligen ÄLSKAR detta land. Varit där en gång som åtta-åring (ungefär) i York närmare bestämt. Mamma var där på jobb-resa och jag följde med. Kommer inte ihåg i princip nånting, förutom att jag skrämde mamma genom att springa alldeles för fort på en stenmur och att vi åt de godaste croissanter till frukost på hotellet.

Men jag vill verkligen dit igen! På en längre, mer upplevelserik resa. Jag vill besöka Skottland, London, Wales vackra dalar och allt som hör England till!! Skall försöka spara ihop pengar till det någon (förhoppningsvis snar) framtid.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0