Lina-besök och rivningsprojekt

Igår var Lina och David på besök på jobbet! Det var riktigt kul att äntligen få träffa Lina, nu längtar man bara ännu mer tills vi alla ses igen och skolan börjar..

Blev kvar en bra stund på jobbet så kom ruskigt försent till Lottas get-together vid hennes nya hus. Vilket hon verkade skitsur över men sånt händer.. Huset var i alla fall fint, men mycket jobb som skall göras. Och sånt är ganska kul, så jag anmälde mig som frivillig vid nästa hus-projekt :)
För igår var nämligen det första redan på schemat, och det var att riva ut heltäckningsmattan i det nya sovrummet i huset, och lyckligtvis hittade vi trägolv där under :)

Idag är det sista dagen i min Svensson-vecka på jobbet, och jag har ett ord som säger allt: SKÖNT!!!

tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0