måndag, torsdag eller kanske fredag??

Tänkte jag skulle uppdatera mitt liv lite granna..

Inte mkt som händer, fast ändå har jag fullt upp hela tiden. Men jag menar mer att det är inte något speciellt som sker, känns det som i alla fall. Fast nu när jag börjar tänka efter så...

Idag har jag varit på clinic hela dagen för Madeleine Stiwing. Kul som alltid, men påfrestande för både mig och Magnolia. Vi är ju inte riktigt i form ännu.

Igår var det först städning av inden som gällde, sen årlig lunch med hela släkten på Warfsholm, och sen snabbt iväg och jobba, för igår var det Kaffekalas på Petes. Eller rättare sagt "Takt & Ton, Kakor & Tradition". Skitkul var det men mk spring med servering och så, vilket gjorde kroppen mör. Vi dukar upp ett till ett kalas som skall likans/föreställa ett kaffekalas på en stor bondgård på Gotland vid sekelskiftet 1900 (ungefär). Med 15 sorters kakor, mandeltårta, hallontårta och sen fruktbord med olika kompotter och gotländsk gammeldags äppelkaka! Smarrigt!! :)

I förrgår var jag och mamma och hennes kompis Eva på Fårö. Vi startade vid nio-tiden hemmifrån och körde förbi outleten i tofta och bungemuseet innan vi ställde oss i kö till fårö-färjan. Och där stod vi i kö i ca 2 timmar kan jag tala om!! Sen åkte vi runt och runt på fårö och kollade raukområdena och fikade lite och sen hem via Bläse och den västra kusten. Vackart! (som vi säger på gotland:))

Och annars i veckan har det varit jobb som gällt..

Jag kan ju tillägga att för att komma ihåg vad jag gjort i veckan avr jag tvungen att kolla min kalender. Minnet sviker mig redan, hur tusan kommer det bli på äldre dar?? Jag har ingen koll på dagarna längre. Skulle kunna vara i princip vilken veckodag som helst om ni frågar mig..:)

Imorn är det dock lördag och tävling som gäller. Får se om både jag och hästen orkar med efter dagens bravader.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0