Operation: Skaffa Amanda Körkort!

Så fruktansvärd uttråkad på mitt liv just nu.
Vill bort, till ett nytt ställe, träffa nytt folk. Eller åtminstone variera mig lite.
Jag vill inte vara 20 och bo hemma med mamma utan körkort och bara umgås med släkten..
Måste verkligen ta tag i projektet: skaffa Amanda körkort. Känns som om det är en betydande del i mitt livs utveckling just nu. Skall ringa Gotlands Trafikskola imorn! (yeah right!)
Längtar tillbaka till stockholm, eller rättare sagt till Flempan-tiden då jag bodde själv. Saknar det ganska mycket. Inte så att just ensamheten är det jag vill åt utan snarare möjligheten att råda själv. Ha mitt bohag. Sköta om mig själv på mitt sätt och med mina grejer!
Men sen är det ju det där med djuren, Picasso och Magnolia. Hästen är ju visserligen inte min, men i princip mitt ansvar. Och får att inte tala om fåren som jag ju lovat och sagt att jag skall ta del av.
Nej så just nu önskar jag mig: Körkort, så jag kan ta mig på egen hand. Lägenhet/hus, så jag kan få bo själv.
Då kan jag bo någon annanstans men ändå ta mig hem och tillbaka hur jag vill och känner..

Ja från och med imorgon påbörjas alltså:

OPERATION: SKAFFA AMANDA KÖRKORT

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0