Paraply

My two days of har flugit iväg som ingenting och nu är det jobb som gäller igen.  Känns lite tröttsamt men brukar bli bättre när man väl kommer dit.

I onsdags kände jag mig relativt duktig för jag fixade en massa saker som legat över mig ett tag nu, som min ansökan till csn om merkostnadslån, lönelistan, ringa bankerna och så vidare, sådana där jobbiga saker man bara skjuter på. Men nu blev de gjorda :)

Igår väktes jag av ett telefonsamtal som gjorde mig jävligt irriterad. Det är tydligen min grej att se till att det är folk (ungdomar) som har hand om lotteriet och ponnyridningen på WRG's shower. Vi blev tillfrågade i ungdomssektionen och eftersom jag jobbar och inte skall vara där överhuvudtaget kände jag att det inte riktigt var min grej att ha ansvar för det. Och övriga i ungdomssektionen jobbar oxå eller rider på showen och kn därmed inte hålla i det. Så jag sa nej till de showansvariga som frågat oss, och dagen efter ringer då en styrelse medlem och beordrar mig som ordförande i ungdomssektionen att få ihop folk. Så sjukt dåligt om ni frågar mig. Vägrade ringa igår så jag får ringa runt ikväll efter jobbet. Styrelsen är fucked up det säger jag bara. Av diverse fler anledningar oxå..
(behövde få ur mig lite ilska bara..hoppas ni står ut)

använd paraply

Kommentarer
Postat av: frida

De e bra, på dom bara!! puss

2007-07-06 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0