SUCK

känns som en lagom trevligdag, irriterad igen nämligen..
idag är jag smått irrterad på mig själv som säger att jag skall göra saker som jag sedan inte gör vilket gör andra (dvs mami) irriterad på mig. Hade kunnat göra det bra och stannat hemma och gjort de saker hon bett mig om, om det inte var så att jag skall till jobbet idag.. och imorn... och i övermorgon.. och dagen efter det.. SEN kanske jag kan göra det om det inte kommer upp en tjugo andra saker som skall göras vilket det alltid verkar göra i mitt liv..

Drömmer mig bort i minda dagdrömmar istället, en vana jag har när det är lite trögt..

Ont i piercingen har jag oxå! tog ur den förra torsdagen och hade den ur under kaffekalaset på jobbet och sen tog det mig två timmar att få i den igen och nu får jag inte dit kulan och det är skitirriterat hela tiden, måste in till stan och byta den, men som sagt tid är inte något jag har gott om..

SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0