zzzZZZZ

sova sova sova är allt jag vill göra för tillfället. Skall försöka hålla mig vaken och se lite på tv men sen är det sängen som gäller.
Slitsam men otroligt trevlig vecka har jag haft. Först ett regnigt Camp Vänge och sen ett nstintill lika regnigt High Chaparral besök. Men kul var det!! Skall definitivt till chappen nästa år med! Trevligt folk
Är jättenöjd med hur Magnolia gick när Frida red, super bra jobb där!! :)
Picasso som vart med hela veckan är i samma snark-stadium som jag, sova är verkligen grejen just nu.
Har jobbat två dagar nu när jag kommit hem så det känns inte riktigt som jag hunnit komma hem ännu utan jag är fortfarande kvar i något halvt resetillstånd. Men är ledig nu i två dagar så nu får jag komma tillrätta med mig själv..
Som sagt var i alla fall en slitsam men underbar vecka, och absolut en eloge till Anna som stått ut med mig hela veckan, kan behövas större pristutdelning för det ;P he he

snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0