1/2 roadtrip :)

Jahaja då har man vart på jobbet idag, första RIKTIGA arbetsdagen, vi öppnade nämligen idag och hade gäster/kunder på en gång. Det var kul, men tanken på att JAG snart skall guida skrämmer mig fortarande litegrann. Fuskguidade lite för mamma idag när hon var på Petes och hälsade på, men det var ju inte lixom inte på riktigt kändes det som.

Allt som är i mitt huvud just nu är dock Camp Vänge och High Chapparrall. Om 9 dagar, den 25 juni startar Camp Vänge och då skall jag ha Åke och rida han där. Skall bli jättekul!!

Sen på torsdagen den 28 juni bär det av med morgonbåten mot Oskarshamn och senare tävlingen Ranch Horse Classics på High Chapparrall för mig, Anna och lilla Piccasso. Känns skitkul att jag och anna skall åka själva dit. Skulle åkt på fredagen med Mamma och Lotta egentligen men både jag och Anna ville åka tidigare så vi beslöt att göra vår egen lilla trip. Så man kan räkna det lite som en roadtrip, i alla fall en halv. :D

kör lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0