Camp Vänge + High Chapparall

Sista dagen hemma på typ en vecka. Skall jobba, börjar om typ en halvtimme och jag hoppas verkligen inte det är lika mycket folk som det var igår.

Sen bär det av mot Camp Vänge ikväll. Det är ett ridläger med WRG för er som inte visste det.. :) Jag är "ledare" kan man kanske säga. Men skall rida oxå, har fått låna Åke då min höst ju inte kommit hem än.
Sen på torsdag morgon åker jag och Anna båten och har våra sikten inställda på Chappen (dvs High Chapparall)
Jag skall visserligen tävla men det inte förns på söndagen och bara en trail klass på Åke. Men vi skall dit och softa :D
Och inte att förglömma skall Picasso med självklart!

Har längtat efter denna vecka och nu är den äntligen här. Känns dock som det fortfarande är en etapp kvar innan Det händer för jag skall ju jobba men sen är det en HEL veckas semester med bara kul. Och hela veckan skall jag va med Anna och Picasso :)

sola lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0