sjuk, sjuk, sjuk och lite sjuk

ja gott folk, det är vad min vecka bestått av: sjukdom... Bläääää!!
Men idag gick jag äntligen till läkaren och fick reda på att jag har: halsfluss, öroninflammation och KANSKE körtelfeber... snacka om sjuk!! Så nu har jag pillrat i mig penicillin och skall försöka sova en stund...

Sen blir det mina favorit sysselsättningar:
  • Titta i klädkataloger och kryssa för och skriva upp ALLT jag vill ha och sen räkna ut vad det blir och sen minska klädmassan tills jag måhändelsevis har råd med det hela..
  • Se på massor av avsnitt till en sjukt bra serie, denna gång SCRUBS
image44
och sen måste jag plugga lite inför mitt jobb, som jag förövrigt börjar imorgon :)

tupplur

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag har inte ont i halsen utan snorar och hostar. Men Mona är sjuk också.. stackarn! och hon har typ oxå körtelfeber..! Jag klarar mig! =)
PUSS

2007-06-14 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0