Skolavslutning, Elli, tatuering och SJUKDOM

Jaha då sitter man här helt dåsig och sjuk och skall försöka komma fram med något intressant att skriva. Varit sjuk ända sen i torsdags skall jag tala om, och det är inte vanligt för mig! Brukar vara sjuk max tre dar sen är de klart! Men inte nu inte nej då, för jag har HALSFLUSS!!! BLÄÄÄÄÄÄ hatar halsfluss numera (tror inte jga haft det förut). Gör ont varenda gång man skall svälja och däremellan oxå för den delen. :( butter
nog om det

I Tisdags, alltså för snart en vecka sen slutade vi skolan!!! Wohooo!! Med riktigt brak och dunder blev det firat med stort bak och många under :D Det var kul som tusan! Klassfest crashad av lite göteborgare som man retas lite med he he

Och sen på torsdagen var dagen då det smällde mina vänner..........................
image43
(inte så snygg bild men men) Så ser den ut!! Min Tatuering
Nöjd som bara den är jag, och det gjorde inte så ont faktiskt. Klart det gjorde ont, men det hade kunnat vara värre, men när hon kom på benet, DÅ gjorde det ont. Så mina barn tatuera inte nödvändigtvis i närheten av ett ben :P

Träffade Elli på stan oxå när jag strosade runt med Anna i torsdags, och det var mycket trevligt!!! Var typ ett år sen sist vi träffades även om vi hörts under tiden. Glassomanen nr 1 är allt jag har att säga :) Riktigt trevlig reunion

Igår var det sjukfilmdag och det lär det blir idag med.
Igår med klassikern Pride and Prejudice från 1995 och The Missing
Idag med Pride and Prejudice 2006 och troligtvis Blues Brothers och kanske ngt mer vem vet...

Host host på er eller nej det gör för ont bara en liten smittsam pust...

Kommentarer
Postat av: frida

Va fin den blev!!

2007-06-12 @ 19:48:20
Postat av: Elli

Jag har bokat tiden nu!!!! 24/7 då gäller det! TATUERING!!!!!!! PUSS
Nu vet jag vem som smittat mig.. DU!!
för jag börjar bli sjuk nu..

2007-06-12 @ 22:15:04
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0