tvåa i WA distriktsfinalen

Då var man hemma igen från Nyköping. Det blev en fullspäckad helg.
Tävlingen gick bra!! Vi kom iväg tre hästar: Åke, Magnolia och Cleo, och fyra ryttare: Lotta, Jag, Kim och Anna. På plats i Nyköping fanns oxå Frida som sen hoppade in i laget och red min häst. Så de ekipagen som blev var Lotta+Åke, Jag+Åke, Frida+Magnolia och Kim+Cleo. Med tanke på att jag inte ridit Åke på typ ett år, Frida aldrig ridit Magnolia innan lördagen och att Kim red med feber så tycker jag att en andra plats i finalen var grymt bra presterat!!

och nu har Frida Magnolia för ca en månad, hon skall träna henne och sen tävla henne på chappen (High Chaparral)
Skall bli skitkul tycker jag och jag är jättenöjd över att ha henne hos Frida ett tag.
Själv skall jag försöka sätta igång Calypso då istället. Får se hur långt jag hinner på denna månad.. :)

Imorn är det salstenta som gäller, och jag är verkligen inte förberedd. Har tagit väldigt lätt på denna kurs, nästan lite för lätt tror jag nu när det snart gäller.. Vi får välan se hur det går imorn :S

Sen på torsdag då jävlar! Då är det tatuering som gäller.. he he
är lite kul-skrämmande, fast läskigt tycker jag inte att det är, och det är inte smärtan som skrämmer mig, utan snarare det faktum att på torsdag ändras mitt utseende permanent. Men jag tycker om mina svalor! Har gått med dem i plånboken i typ över ett år nu så det känns ganska lugnt på den fronten att jag inte kommer ångra mig.

Nej nu skall jag bläddra lite i design böcker..

..when being who you are isn't enough..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0