Välkommen mitt meningsfulla liv!!

Jaha då skall man ta på sig sina arbetarkläder och ut o jobba!
...men inte på jobbet utan hemma...

Igår var första dagen på jobbet, men vi hade inte öppnat ännu så det var bara lite plock och städ och fix och sånt. Men det kändes skönt att göra något vettigt i alla fall.
Och idag skall jag jobba hemma för att sänka min hyra lite så jag har råd att unnna mig lite saker i juni.. Skall börja med att skrapa verandan som sen skall målas igen.. kroppsjobb när man fortfarande är sjuk är väl kanske ingen höjdare men jag är sååååå TRÖTT på att bara sitta hemma och glo på scrubs och satc.
Välommmen mitt meningsfulla liv!!!! (ha ha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0