BIG hear

Det gick verklgien skit! på ridningen idag! Inte kul! Magnolia har stått en hel vecka nu och det tycker hon itne om, hon brukar jävlas då. Men idag täntke jag att vi skulle prova en sadel jag kanske skulle köpa, men det gick verkligen inte hon sa ifrån på en gång! Började trampa och lyfta sig och hålla på, så vi bytte, jag fick låna Svens sadel och det gick lite bättre, och sen longerade jag av henne innan jag hoppade upp igen. Men ändå jävlades hon som bara den..suck..
Vad ska det bli av oss kan man undra?..:P vi går från asbra till noll-koll.. ja ja

imorn är det fransmannen som gäller, och sen valpen antar jag. Mamma har haft han nu i två dar medan jag vart i skolan. Och det är ju jättekul men man blir ju bunden eftersom vi inte kan lämna han ensam ännu.. Mamma kan ju inte göra några ärenden på Hemse till exempel.. Så hon får välan en ledig eftermiddag då:)

Men sen skall hon ju sy min klänning! Har fått påpekandet av min kära moster att den klänningen jag tänkt ut inte alls är 70-tal som jag tänkte utan snarar 60-tal. Men det skiter jag, jag får väl vara en blandning då;) Mitt hår SKALL vara bigt nämligen, det är redan bestämt!! :)

På fredag skall jag tll systemet! för jag är 20!! weehoo.. he he

adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0