Dagen D är snart förbi

Jasså då är man tjugo dårå.. Och som avnligt känns det ju itne speciellt mycket annorlunda.
Längtar sjuuukt mycket till på fredag då det smäller!! Skall bli grymt kul!!

Belinda o Robban skall komma ner, underbart att se dem igen, och speciellt my darling Belinda.
Synd att det är många som inte kan komma, men insett att folk faktiskt jobbar på fredagar.. vadå jobba?? :P

Fått en massa pengar idag. Men jag MÅSTE spara dem till FInlandsexkursionen! annars kommer jag få leva på vatten och bröd därborta och det är ju kanske inte så kul. Skall då göra det som typ alla gjort utom jag, nämligen åka Finlandsfärja!! Wohoo. Riktigt synd dock att inte Pam, Henke o Matilda skall följa med, visst klarar vi oss (kanske) utan dem, men vi är ju inte hela då...

Vart i skolan idag, släppte bomben om avhoppet för de resterande som inte visste det sen igår. Var lite dumt av mig att skriva det på bloggen på en gång, måste ju fattat att nån skulle läsa det i alla fall.. Men kunde inte hålla mig. Känns dumt för jag hade velat säga det till alla direkt..men ja ja..
Kursen vi började var i alla fall Modern Design. Och jag tycker det skall bli skitkul! verkar inte som resterande tycker det dock..imorn blir det Bauhaus:)

Nej nu skall jag avsluta MIN dag

Sussa sött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0