Evigheter

ja det var verkligen länge sen jag skrev ngt, så tänkte jag skulle kasta ihop ett par ord innan det bär av till Vänge på WA-möte och ridning

Har varit på exkursion med klassen i Finland en vecka, vilket var grymt kul, dock väldigt stressande då vi hade ett schema som hette duga!

Dagen innan var det piercing som gällde, så nu går man omkring med extra skrot i käften, som min kära far nog skulle sagt om han fick syn på det.. :) Men snyggt enligt mig!! (Ont som fan gjorde det dock)

I helgen är det tävling på fastlandet som gäller. WA distriktsfinal. Får vi se om vi går vidare till SM eller ej, spännande!

Nej nu bär det av på ridning

Tjillevippen bom bom

Ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0