jidder

Nu är det sängen som gäller..
tänkte bara skriva lite granna innan jag kryper till kojs.

mkt men ändå ingenting händer, inget koncist som man direkt kan ta på
men hjärnan snurrar mer än den borde när jag pluggar
koncentration är inte min starka sida

Läser och förvånas över formuleringar som ringer kvar efter ögonen slocknat
livet är så fullt av mysterium att varje tanke som vissnar känns som en lättnad
tyngdlagen är inte min kompis idag, tröttheten har landat tills på måndag
mycket skräp runt omkring mig, märks när det gäller
otroligt nog inte de som jag trodde var värda många karat glimmar som aldrig för
oroa er inte, jag ser er


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Tjeeeena Amanda :)
Va kul att du skaffat en blogg, då kan man hålla koll på dig :D. Vilken urgullig hund du skaffat, du får hälsa till honom från mig! Det känns trist att jag inte kan komma på din fina fest...det var verkligen en snygg inbjudan :) vi skall som sagt ha en grej med teamet på jobbet just den kvällen.. men så är det ju alltid, när det händer nåt så händer det samtidigt. vi får höras om lunch!! Och förästen, GRATTIS i förskott :D Hoppas att du blir firad ordentligt! HURRA HURRA HURRA HURRA!!!! :D KRAM!

2007-05-06 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0