Kyrksjukan


Detta är vad jag gör. Studerar kyrkor. Skriver om allt från korsvalven till altaruppsatsen och nattvardskärlsbeståndet. Verkar det kul? Nej, och det ÄR DET INTE!!! Hatar det!!

Och uppe på det är jag på väg att blir sjuk tror jag.. min hals ger upp.
Lagom till min födelsedag och festen bergis, skulle inte förvåna mig! Men jag skall banne mig bli frisk!!
Säkert har jag blivit smittad genom allt damm jag får i mig pga de hundra år gamla böckerna jag läser om kyrko.. Jag har fått Kyrksjukan helt enkelt! Och det är säkert allvarligt som fan :P Bajs på kyrkouppgifter..

Back to altaruppsatsen i Hablingbo Kyrka..

Pica snarkar

Kommentarer
Postat av: Babe Elli

Why are you doing this then?
Själv var jag asdålig på min födelsedag. Hade 39 gradersfeber och var hos doktorn. Och uppe på det gick det åt helvete med lägenheten.. Så min födelsedag var inge kul. och itne har jag fått EN ENDA PRESENT. Vad e de för släkt och vänner man har? vart är världen på väg?????

2007-05-05 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0