Tatuering avec Finland a la piercing

image41
Asså ja man är ju så snygg som man gör sig :P

Ja idag var jag och beställde tid för min tatuering!!! gaaahh. Scary måste jag erkänna att det känns.
Fast bara lite:) den 7 juni, då smäller det!! Och mycket billigare än vad jag trodde! kommer få mer än en tredjedel av presentkortet över, så det är great! :D I'm happy. Så axeln på bilden kommer efter den 7 juni ej se likadan ut, ej så kal, ej så vit.. Utan vackra frihetssymboler flaxande över det vita... (eller nått, ha ha)

Annars är det Finlandsresan med klassen som nalkas. På lördag bär det av från sthlm mot Finland! Skall bli skitkul faktiskt. Helt fel i tid för mig ligger denna resa dock, massa tävlingar och så när jag kommer hem och då har hästen stått ett tag och det är inte bra.. Men men det är väl smällar man får ta i vissa lägen, tänker inte missa denna resa!

Funderar på att åka upp redan på fredagen och kanske pierca mig i läppen i sthlm. Anna o Pam skulle göra det och så har de lyckats få in mig i det  hela oxå. Har ioförsi velat det ända sen högstadiet, men sen kom tandställning och förstörde idyllen om VACKERT skrot i käften.. Men nu kanske det sker, vem vet? :D

Donnie Darko - än så länge störd film! Men börjar bli intressant.
Bauhaus is the godnatt-saga

Sluta tveka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0