Valborg kom och gick

Japp så var det med det. Då är det maj då. Och mindre än en vecka tills jag fyller 20 år! puh vad tiden går..

Valborg firades igår med pompa och ståt! Nej men kul som tusan hade vi i alla fall. Först ut var middag och lite get-together hemma hos Lina, käka, snacka, dricka. Sen gick vi ner till brasan vid kruttornet, och det må jag säga va inte mycket till brasa! Men värmde gott gjorde den i alla fall. Sen började de "leka" lite med elden, dvs spruta och jonglera och så och det är ju alltid så himla mysigt och jag och Jocke blev som fastnaglade.
Rindi var nästa stop och där var det riktigt kul för en gångs skull.. Mycket folk och trevligt, träffade ett gäng Game:are vi hängde med sen efter oxå.. Ja det var helt enkelt en väldigt trevlig kväll!! Som dock känns idag..trött som bara den, kommer ramla av hästen ikväll känns det som..:P

Nej nu skall jag bära in lite ved så vi håller oss någorlunda varma i blåsten.

Tjohopp

Kommentarer
Postat av: Babe Elli

Sköna maj.. la la la la la..
Kan inte den sången.. =) HIHI
Du fyller år snart..
Puss puss

2007-05-01 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0