Zingo förvandlades till Picasso

Zingo är historia och nu är det Picasso som är framtiden. Igår bytte vår lilla puppy nämligen namn. Från Zingo till Picasso. För min del blir det mycket Pica istället för hela Picasso, och det är väl inte superpopulärt hos mamma men ja ja.
Igår tog Pica upp hel min tid. Vi lekte, vi sov och vi åt. Som en väl synkroniserad bebis-duo. Han är så bedårande att man bara vill äta upp honom:) Och inte har han kissat inne mycket alls. Han börjar redan gå till dörren då han behöver och gör sina behov ute då istället.
Självständig herre dock, vilket jag tror kommer bli vårat stora problem i framtiden.. Än vandrar han itne iväg så långt men jag tror inte det dröjer så länge tills han kommer på att det är kul med små äventyr. Skall sätta upp lite trådar så han inte kan krypa under alla staket och så.. Nej mycket Pica är det just nu. Han snor all ens koncentration även när han sover:)

Men idag är det plugg som är ett MÅSTE!! På måndag skall uppgiften in så tre dagar har jag å mig nu, eller ja två och en halv kan man väl säga..:P

Kommer bilder senare på den lille Picasso..

Fåglarna kvittrar


Kommentarer
Postat av: Babe Elli

Hoppas ni är bebis lyckliga!! Njut så länge de varar.. innan han börjar hitta på egna äventyr! =)
PUSS

2007-05-05 @ 02:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0