B-uppsats

Back in school och det med besked har det varit dessa dagar. Vi har en massa små uppgifter som skall skrivas o skickas in till imorn o fredag, och seminarium och b-uppsats synopser och gud vet vad i en enda röra. Kul att vi har lite mer seminarium tycker jag, så vi faktiskt tvingas klämma ur oss några ord på lektionerna med:) saknar seminarierna från Södertörn på litt. vet. utbildningen, det var grejer det!:)
Tror jag kommit fram till ett ämne til min B-uppsats.. Skall nog skriva om Petes och den befintliga vård/bevarande plan som finns utifrån länsmuseet, givarens specifika instruktioner, det dagliga bruket, museets intentioner med mera. Skall bara formulera det lite finare i en synops till fredag.
Men nu skall jag kasta mig i säng, trött som bara den!

siv gutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0