Chicfit

Har haft en lång SATC period nu ett tag och så har jag sett flera avsnitt av Cashmere Mafia nu oxå, och det som fascinerar mig mest med att se dem serierna är ju alla outfits! Och bli inte rädda nu kära läsare jag skall itne börja med en massa dagens outfit och massa sånt skit! Men det är ganska fascinerande att i alla fall jag tycker att det är skitkul med klackar som låter och ha en outfit om är lite mer strikt eller vad jag skall säga, man känner sig lite mer chic.. Man går med lite mer pondus för att väga upp kläderna. Så jag har kommit på att det skulle vara ganska kul att jobba på typ ett galleri eller konstmusuem så man kan få ha en lite finare "chicare" outfit under en längre period. Och strutta runt o va lite viktig.. Asså nu är inte detta min allra största dröm eller så men bara en liten grej en tjej i visby skulle kunna tänka sig att göra, inbringar liiite respekt iaf... Ja ja bara en massa snack.. skit i det.. :P

Kommentarer
Postat av: Elli

Läs mitt senaste inlägg och skicka vidare!
HEMSKT!

2008-04-12 @ 23:46:53
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0