Elli och Dynamit-Harry :P

Och slutligen är hela bloggvärlden åter igång igen.. Visserligen brukar jag inte blogga så där jätte ofta, men just när man inte kunnat blogga, så är det ju allt man velat. Och nu när man äntligen kan skirva igen, så försvinner alla bra bloggämnen svosch ur huvet på en.. typiskt! :P Lite kanske poppar upp i huvet än då..

I lördags var det Hela Hallen Gungar, vilket som alltid var skitkul! Jag o Elli käkade middag hemma i hablingbo med lite skitsnack till efterätt. Sen bar det av på en liten förfest med Jennie, Sara och folket, innan vi begav oss in i hallen. Som alltid springer man på en himla massa folk, vissa man inte sett på evigheter och blir glad av att se, vissa man fortsätter att undvika, och vissa en del inte riktigt så välkomna möten...
Arvingarna var det stora dragplåstret och som äkta groupies var jag och elli längst framme vid scenen och snusade på gitaristens boots. Som sagt hade vi skitkul!! och även om jag saknat elli inna, så insåg jag hur mycket jag saknat henne i lördags!! My little darling herbert <3

Både i lördags och igår agerade jag lammorska. Båda tackorna fick tre lamm var! (normalt är två) Och den Herica som allamde igår har vi väntat på i snart två veckor, så det var riktigt skönt att hon äntligen klämde ut de där ungarna. Det blev 3 bagglamm som döptes till Harry, Hubert och Henry. Harry är alias Dynamit-Harry :P

Nej nu skall jag se om jag kan göra något nyttigt även denna dag..

Tjillevipps

Kommentarer
Postat av: Elli

ROLIGT hade vi!!! det kan jag också hålla med om. Och bilderna kommer.. jag LOVAR!! =)=))=
PUSS saknar dej också apmassa
Men kom till mig den 25 april. FEST!
PUSS

2008-04-12 @ 23:52:42
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0