glasses ohoy

Har gått hela dagen idag och hoppats på att jag skall få ett sms av Synsam om att mina glasögon har kommit. Men så har icke skett... suck... Det är så typiskt! När man väntar och längtar efter något så tar det en evighet för det att inträffa. Med deadlines man inte vill skall närma sig hoppar över en med språngsteg. Hoppas verkligen på att jag får mina glasses innan vi åker på onsdag mot Skövde. Skall upp med min ringsteward partner Eivor och jobba på April Open på grevagården. Skall bli skönt att komma från ön lite.
Vill ha min glasses! NU!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan!

Ha det så bra o Skövde! =) så ses vi när du kommer tillbaka! är det söndag du kommer tillbaka?

Kramar

2008-04-07 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0