Glasses, Skövde, Körkort

Igår hämtade jag finally mina nya glasögon. Skitkul!! Och jag ser allt nu utan att behöva kisa, vilket är otroligt skönt! Och själv tycker jag dem e skitfina!! Hr dock inte riktigt vant mig vid att se mig själv med dem på ännu, blir typ rädd varenda gång jag går förbi ett skyltfönster och tittar till.. ha ha :P

image122

Helgen i Skövde var kanon! Mycket jobb, men har skrattat som bara den hela helgen!! Snacka om roliga domare. Är bjuden till Maine när jag vill och känner för det oxå, så får se om man tar sig dit någon gång, skulle va kul som bara den!!
Tänkte ta mig ut till Vänge på Gotlands klubbens tävling på söndag, och inte jobba något alls!! Bara kolla och dega runt lite:)

Skulle haft min halka idag, men bilen var paj så det gick inge vidare. Vilket betyder att jag även var tvungen att boka om uppkörningen som jag skulle haft denna vecka med. Men nu är det framskjutet båda sakerna. Blir lite nervös när det är massa krångel hela tiden.. men får hoppas det löser sig till det bästa:)

tjillevipps

Kommentarer
Postat av: raukan

SNYGGA brillor på snygga tjejen!!

2008-04-15 @ 23:06:23
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Elli

Hej, stora, snygga brillor. Jobbig med körkortet, men de ordnar sig!
PUSS

2008-04-16 @ 15:19:20
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0