Godmorgon brandkåren

Shit vilken väckarklocka alla på Volontär måste ha fått i morse!! Jag skulle koka the och kom åt fel platta vilket gjorde att det började osa som bara fan!! Och trots att jag satte på fläkten på högsta på en gång så gick brandalarmet igång! Och det lät ju som bara faaan! Och jag började få panik.. jag vet att brandkåren kommer om larmet går i två lght men det gjorde det ju inte så jag var ganska lugn så, men det är ju såå jäkla pinsamt när det låter i hela området. Jag ringde hyresvärden i ren panik o frågade vad jag skulle göra, men dem sa bara att jag skulle vädra så skulle det gå över. Till slut så blev det tyst, men typ 1 min efter det knackade det ganska ivirgt på dörrn. Och det var brandkåren!! De kom in kolla att det inte brann och gick för att stänga av larmet, varpå även vaktmästaren kom och kollade läget. Det låter säkert som en väldigt rolig och dråplig historia, men det var faktiskt skit läskigt och inte alls kul!! Just när man får sån panik att man inte vet vad man skall göra, och bara kan vänta. Man känner sig så hjälplös! Nu var det ju ingen fara men i alla fall.. Guuud så pinsamt!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

fin blogg du har

2008-04-03 @ 09:47:44
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Elli

Pluttan! Jag har missat mycket.. har inte varit inne på bloggen på ett tag.. hihihi puss

2008-04-12 @ 23:50:31
URL: http://ellielli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0