Helgen fortsätter

Söndag. Varit på WRG-tävling i Vänge hela dagen. Riktigt trevligt och kul att träffa allt WRG-folk igen. Speciellt Frida och "mina barn":) Skulle inte jobba, men hoppade av ren och skär vilja in o sprang lite här och där emellanåt. Jag menar vad skulle folk göra utan mig? :P Det var visserligen sol i Vänge hela dagen, men ett förbaskat kallt blåshål! Detta till trots var mina kinder allt lite rosiga av all sol när jag kom hem :D Dock var jag helt slut när jag kom hem!
Fick träffa mamma idag, vilket var alldeles för länge sedan sist!! Saknar min lilla mamsen!! <3 kärlek <3 Måste se till att ta mig hem snart och spendera lite tid i Hablingbo. Med mamma, morfar, pissenissen, får, hästar och allt. Eftersom jag är så sjukt trött ikväll känns det bra att jag är "ledig" även imorn. Har ingen lektion vilket gör att jag får sovmorgon, otroligt skönt! Lite plugg att fixa dock, men inte så tidigt. Skall även luncha hos mormor imorn, alltid trevligt!

dream on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0