Lördag

Idag är det äntligen lördag. Det har varit mycket skolarbete nu i slutet av veckan så det är skönt att få en helg som faktiskt är Helg, där jag kan slappa och komma igen lite med mitt liv.
Hittills har jag inte gjort speciellt mycket. Håller på och tvättar och tänkte dra ner till skolan lite senare och skriva ut lite papper jag skall läsa inför B-uppsatsen. Känner mig ganska duktig, när jag faktisk vill jobba med skolarbete:)
Imorn är det WRG-tävling som jag skall åka ut o kolla på. Skall följa med Eivor o hämta domarn och vara lite social och sen skall jag bara supa in intryck och inte jobba aset av mig på en tävling för en gångs skull. Lite jobb blir det nog men inte i närheten av april show.. puh :D

slappa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0