Tors em

Idag beslöt jag mig för att kolla in läget bland lägenheterna på GotlandsHem. Och jag måste säga att det är inte mycket intressanta saker dem har nej.. Anmält intresse till två stycken ettor dock, så vi får välan se. Men jag har ju inte alls stått i kö speciellt länge. 610 dagar idag, och jämförelsevis med resten som söker som ligger mellan 1000-2000 dagar så har jag ju inte en chans.. men man skall aldrig säga aldrig.

Har försökt plugga nu ett par timmar, men kommer inte riktigt någonstans. Det är ganska tråkigt, plus att jag fortfarande tycker lite synd om mig själv sen imorse, med allt brandlarm hit o dit..

Igår var dock en riktigt bra dag!! Jag städade tvättade och möblerade om. Så nu är det skitfint hemma hos mig! Tror till och med jag lyckats med att möblera på ett vis som ingen annan av dem jag känner haft deet förut, men jag är inte säker. Och med tanke på att alla har samma möbler och lghterna ser precis likadana ut så är det ganska kreativt att komma på ngt nytt sätt att möblera på!!:D

Jag var oxå och fikade med emma och malin. Supertrevligt! Sen gick jag och emma till bibblan o lämnade tillbaka lite böcker och gick till coop o handla och sen hamnade vi hemma hos mig, och hela tiden snackade vi på som bara den. Sen blev det middag hemma hos emma o pontus, och det var jättemysigt o mumsigt. Så igår fick man verkligen prata av sig, vilket var behövligt:)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0