veckans sista dag

idag är det söndag, tror jag.. känner mig lite lost på dagarna numera. Haft för många bara SATC dagar som gör att omvärlden sakta försvinner in i en dimma av rinnande timmar och dagar. Men andra pålitliga källor har fått mig att inse att idag är det i alla fall söndag.
Idag kommer folket  hem från Wien. tror jag skall nog upprepas därmed. har som sagt ingen riktig koll på saker och ting i den "riktiga" världen.
Kom nyligen hem från en promenad dock. lite mysko väder ute. Det är mulet, men ändå varmt. Jaha det är det som kallas vår. ja ja våren är alltså kommen. det är trevligt! vår brukar innebära min födelsedag så småningom. Tidigare år har jag alltid sett fram emot att fylla år. Det har alltid varit någon ytterliggare gräns att komma över, som myndighet, bolaget och sånt. Men i år är det inget sånt.. Känns därför lite onödigt att fylla år. Visst man får en bra anledning till att supa skallen av si med sina kompisar, och om man har tur får man lite presenter med. Men just det där med presenter är dock något som inte lockar lika mycket längre. Man har inte lika mkt att önska, och oavsett vad man önskar sig är det aldrig någon som lyssnar till det utan man får bara en massa saker som man funderar på hur man så smidigt som möjligt skall kunna ge vidare vid nästa födelsedagsparty. Nej födelsedagar är överskattade, och det säger jag redan vid strax 21 års ålder, såna tanka är väl normala först vid typ trettio års åldern..
Oops, jag tänkte skriva om söndagar och specifikt att jag idag måste plugga mer än jag gjort mina föregående SATC dagar men så kom jag in på födelsedagars onda, well shit happens..

Chill, det är vilodag idag

Kommentarer
Postat av: raukan

Haha, tits... Bröst är roligt men du verkar lite besatt, ja.. :) Ska du på Gardell 19 april?

2008-04-07 @ 08:58:03
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0