Borta bra men hemma bäst

Nu har jag landat efter en liten spännande weekend-trip till fastlandet. Det var en planerad dagstrip som pga ett evigt blåsande förvandlades till en liten weekend-trip. Följde med Frida upp till Sala med Bobo och en häst till. Vi åkte upp på fredag morgon och jag har inte varit med oom att det blåst så mycket på flera år!! Usch!! Riktigt äckligt faktiskt. Speciellt eftersom vi hade hästarna med oss. För er som inte vet det kan hästar nämligen inte kträkas som vi människor om de mår illa utan de kvävs, alltså dör. Så det var lite läskigt där när vi var uppe på närmare 25 s/m. Men som tur var så hände inget olyckligt även om det var en mindre trevlig resa. Sen blev vi kvar tills lördagen då det blåste alldeles för mycket även på fredags kvällen.

Denna vecka är det flytt flytt flytt som gäller. På fredag smäller det! Då är jag inte längre en habling utan en visby-bo. Skall bli skönt att slippa den förbaskade bussen vareviga dag.

Har även bestämt mig för att inte åka till Wien med klassen i slutet av mars. Känner tat det inte är något jag vill lägga ut pengar på, och det komemr kosta en hel del!

Och så måste jag ju bara nämna det bästa programmet ever, nämligen: Miami Ink!! Kan se det hur mkt som helst! Sjukt snygga tatueringar. Åååhh vill ha flera! I sommar skall det bli av, med lite mer pengar på fickan:)

Mina boots från USA är på väg nu, troligtvis kommer dem i början av feb. Hi hi:D

Nej nu måste jag gå iväg på lektion!
tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0