Tattoos

Jag ser på mitt favvo-program just nu nämligen Miami Ink <3
Jag har verkligen blivit helt tattoo-frälst! Älskar tatueringar!
Mina två skall förhoppningsvis utökas så småningom.. *hoppas hoppas*
om inte tidigare skall det definitivt ske efter sommaren då lite mer cash har ramlat in..:)


Har två skisser i tankarna för nästkommande tattoo som kommer vara lite mäktigare än mina två små.. Det är bara ideér än så länge!
En murgrönsranka och rosor i lite jugendstil på min högra överarm. Eller en sjudundrande ranka som börjar mellan skulderbladen utvidga sig över höger skuldra och sen dela sig och gå upp över axeln och ner vid nyckelbenet ut mot armhålan och ner över överarmen. Det senare blir ju en väldigt stor tattoo, men man kan även lägga in lite andra grejer i den efterhand, lite kollage aktigt som är lite jag:)
I have become a tattoo freak! <3


tjillevipps

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!

Hur är läget? va så längesedan man hörde av dig!
Saknar dig!
Hur har det gått med lgh på volontär? *nyfiken* =P

Stannar föresten i Örebro till nästa helg, så ses inte fören då!
Hare bra! Många Kramar

2008-01-06 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0