Volontär - lite weird

Back in school! igår var min första dag i skolan, jag har ju varit sjuk.. Men ändå har jag tyckt att jag har lite koll på läget i stort, men igår insåg jag att... nej det har jag verkligen inte! Visst gårdagens lektion handlade om förpackning och transport och det var ju lätt som en plätt, men sen snackades det en del om kommande salstentan och jag fattade NADA! Måste verkligen läsa in mig en hel massa i helgen.
Är förtillfället hemma hos Karin, stannade i stan igår efter vi vi firat mormor. Karin är ännu inte hemma, komme rpå söndag, så då får man väl passa på att krascha hennes lght :P he he
Men ganska snart så får jag min alldeles egna 25 kvadratare i området :) Det börjar närma sig.. Känns lite weird faktiskt, men ändå bra. Weird för det är ju minimala lghtr som jag en gång i tiden svurit att aldrig flytta in i, och skall jag vara ärlig känns det lite faraway från hablingbo. Bra för att jag kommer in till stan, närmare folket och slipper allt förbaskande pendlande, och jag tror att det blir bra för mitt pluggande, dvs att jag faktiskt gör ngt :P Det bra överväger iaf! :)
Nej nu skall jag föröska skriva lite plastuppgift innan Pam skall hämta mig för skolan.

Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0