Hälsan framför utseende

Oftast hamnar jag här när jag faktiskt itne har något speciellt att skriva.. lite så är det idag..
Ioförsi kan jag berätta om mitt nya liv.

Jag har börjat om då ny kula med mitt liv. Det började igår. Och det gäller vad jag äter och hur jag (tills nu inte) motionerar. Nu har jag nämligen gett mig tusan på att bli hälsosam och gå ner i vikt. Och det är faktiskt inte pga. någon utseende noja för det har jag aldrig haft. Det är pga att jag inte mår bra längre. Jag orkar ingenting och min rygg pajar mer och mer ju längre det går. Så nu får det va slut på det hela!!
Jag har börjat med en reningskur, som alltså är för att rena ut allt skit från kroppen. Sen skall jag nog hålla mig till typ GI. Har inte riktig koll på vad GI är exakt men skall hålla mig till kött, fisk, fågel, och alla sorters grönsaker. Inte några mejeri eler mjölprodukter. Det är min tanke i alla fall så får vi välan se hur det går..

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0