Kortklippt *aaaahhh*

Hej hallå.
det var länge sen sist! Haft mycket för mig men samtidigt inget speciellt att skriva i bloggen.
Dieten går bra, jag mår mycket bättre och har energi som aldrig förr. Tycker själv att det börjar synas lite på mig oxå så jag skall se om jag kan hitta en våg nån gång i dagarna för att se om det hänt något.
Jag har klippt mig!!! Igår gick jag in med mitt svallande hår till frissan och kom ut med.. ja inte mycket kvar helt enkelt. Kortklippt är jag alltså. Och det med råge! Har aldrig haft så lite hår i hela mitt liv! Men trivs bra med det än så länge:P
Skall till stan idag och träffa älskade Elli. Skall bli skitkul och se min darling igen!!!

Nej måste fixa o trixa lite
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0